Selasa, 8 Mac 2011

PAKATAN PEMBANGKANG TERTONGGENG BUAT DIK ANWAR DI MERLIMAU DAN KERDAU!!!


BUKAN PAS YANG KALAH TETAPI PAKATAN PEMBANGKANG YANG K.O.

Kekalahan teruk dengan pukulan K.O. Calon PAS bukan atas sifat sebagai Parti PAS TETAPI ia adalah mewakili PAKATAN PEMBANGKANG, kekalahan tertonggeng Pakatan Pembangkang kebanyakannya disifat sebagai KRISIS KEPERCAYAAN rakyat kepada pemimpin - pemimpin Pakatan Pembangkang terutamanya ANwar, Ni A Jis, LGE dan Khalid Gagap.

Kesemua mereka tak habis - habis menimbulkan masalah keperibadian sebagai pemimpin yang menyukarkan rakyat mempercayaai mereka untuk memerintah Negara dalam satu pakatan.

Kesilapan mereka meletakkan Calon dari PAS di Merlimau dan Kerdau memakan diri sendiri malah kekalahan di Tenang tidak diambil ikhtibar bahawa rakyat telah menolak PAS atas keceluparan Ni A Jis dalam melebel Islam sesuka hatinya saja menjelekkan rakyat, apapun calon dari parti mana yang sesuai, PKR lagi teruk, DAP takut bertanding di kawasan majoriti Melayu, AKHIRNYA mereka ketandusan kawasan untuk dipertandingkan kecuali di Kelantan dan kemungkinan besar sebahagian kecil di Pulau Pinang itu pun kawasan cina bandar untuk DAP.

Kehadiran ANwar di PRK mengSIALkan Calon mereka, rakyat sudah tidak percayakan lagi helah dan pembohongan demi pembohongan yang dilakukan oleh super hero aljuburi ini, apatah lagi MADU DAN RACUN sentiasa mengekori langkah ANwar, kemana saja ANwar pergi UMI AFIDA akan follow.

DAP langsung tidak mengambarkan membantu dan memberi kerjasama secara total, sekadar melepas batuk ditangga, niat DAP hanya untuk merendah - rendahkan martabat parti PAS dan PKR, PAS maruah dijatuhkan melalui kekalahan demi kekalahan Pilihanraya manakala PKR melalui perbicaraan kes Liwat yang diketuai oleh Karpal penyimpan segala mohor rahsia sebenar ANwar YANG AKHIRNYA DAP AKAN memPUPPET KEDUA - DUA parti melayu ini dan "ending" nya PAS dan PKR akan bergayut nyawa dengan DAP tanpa maruah.

SIKAP JENTERA BN YANG KETARA BERUBAH SECARA DRASTIK MAHU DALAM CARA BEKERJA DAN SIKAP MALAH TIDAK AMBIL MUDAH DAN BEKERJA BERSUNGGUH - SUNGGUH MENAMPAKKAN KEJUJURAN MEMBELA RAKYAT DAN MENDAHULUKAN RAKYAT MEMBUAT PAKATAN PEMBANGKANG BERTAMBAH TERTONGGENG.

"PAKATAN PEMBANGKANG UNTUK PEMBANGKANG"

"BARISAN NASIONAL UNTUK RAKYAT"

4 ulasan:

  1. PASNGOK DAH KALUT BEB. TIAP KALI PRK DIORANG SEBENARNYA CUKUP RISAU DGN KEHADIRAN AL JUBURY DLM KEMPEN DIORANG SENDIRI. RAMAI DAH TAU TERMASUK TOTOK2 ATASAN PASNGOK BAHWA SI PELIWAT TU LIABILITI KPD FUCKATAN. CUMA DIORANG MASIH SEGAN2 NAK TOLAK DIA MASUK LONGKANG. YE LAHH SELAMA NI SAPE YG SAPOT WANG RINGGIT KLU BKN MAMAT TUH >:]

    BalasPadam
  2. SALAM,BRO KEH!!! DIA BARU SEDAR BUKAN SAJA NABI TAK MENGAKU UMAT, RAKYAT MERLIMAU DAN KERDAU PUN DAH TAK MENGAKU MEREKA WAKIL RAKYAT HA!!!HA!!!

    BalasPadam
  3. penulisan di perenggan 5 tu membuka otak fikiran saya, tahniah ddin.

    BalasPadam
  4. SALAM SR, SEKADAR MENGINGATI SESAMA KITA.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda