Selasa, 3 Mei 2011

BUNUH ALTANTUNYA KELUAR DARI MULUT ANU WAR DIKATA BETOI, BERZINA DENGAN CHINADOLL BERBUKTIKAN VIDEO DIKATAKAN FITNAH!!!! TAK KARUT KE?????


Acap kali terkeluar dari mulut Anu War semasa berdepan dengan wartawan dan media menyebut DS Najib dan Rosmah membunuh Altantunya, tuduhan itu disebut apabila Anu War di asak dengan berbagai - bagai soalan maka untuk mengelak ayat Altantunya akan tersembur keluar, macam ada yang tak kena je, adakah hidup Anu War dah dihantui oleh Altantunya je, tido pun bermimpikan hantu Altantunya.

Walhal kes tersebut sudah dibicarakan, dan paling mengemparkan Raja Petra Sahabat terbaik Anu War sendiri sudah pecah tembelang bahawa konspirasi untuk memburukkan DS Najib dengan Altantunya ini di cipta oleh Anu War kerana nak sekat DS Najib jadi PM, lagi sedap cerita beberapa nama seperti Nik Nazmi, Din merican dan Let. Kol. Azmi Zainal Abidin pun dikaitkan terlibat dengan konspirasi Anu War, faktanya,,,, tiada sebarang bukti, atau CCTV, atau klip Video, atau saksi mengenai kes Altantunya, BERMAKNA APA YANG KELUAR DARI MULUT ANU WAR ADALAH FITNAH SAMA SEKALI.

Berbanding pula dengan Kes Liwat Saiful, tuan punya badan mengaku dan mendakwa dan disertakan pula dengan bahan - bahan bukti, di periksa pula secara saintifik oleh pakar - pakar dan 16 Mei 2011 kelak akan kita ketahui kebenarannya.

Berbanding pula lagi Video Seks terlarang, melibatkan bukti tuan badan yang mengaku bersekongkol dengan Anu War, malah kawan karib dan akrab sepusat sepusing Anu war sendiri yang membuat pendedahan, dan telah membuat sumpah laknat di dalam Masjid, berpegangkan Al Quran disaksikan para imam, tok siak, tok bilal, tok - tok kariah Masjid, ini bukti bervideo, adakah ini pula yang dikatakan Anu War FITNAH berbanding hanya cakap keluar dari mulut Anu Wa, DS Najib bunuh Altantunya?????????????

p/s teman tak rela diri dan keluarga serta keturunan teman di perbodohkan oleh manusia bernama ANU War.

2 ulasan:

  1. AGAKNYE ANUWAR BERANI BRSUMPAH DPAN TOK SAMI, TOK PADERI, TOK BOMOH, TOK-TOK KOT! KEHKEHKEH ADOIYAIII

    BalasPadam
  2. SALAM BRO, PUAK2 TEGAR PKR DAN PAS NI MCM LEMBU TARIK IDUNG

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda